Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anne Rasing - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anne Rasing - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

In februari 2014 ga ik twee weken met een aantal leerlingen van onze school voor onze internationale stages naar Zuid-Afrika, West Kaap, Genadedal. In deze twee weken volgen we het Zuid-Afrikaanse schoolprogramma, geven we zelf les aan de leerlingen, bezoeken we Kaapstad en nog veel meer! Ik heb er nu al heel veel zin in en ik weet zeker dat het een leerzame en onvergetelijke reis gaat worden!

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2014

Rustig dagje vandaag, maar toch heel leuk!

27 Februari 2014

Kaap de goede hoop :)

26 Februari 2014

Ajax Capetown op de basisscholen

24 Februari 2014

Schooldagje en mee met buddy naar huis

23 Februari 2014

Haaien spotten en lekker uitrusten op het strand
Anne

Ik ga voor mijn internationale stage naar Zuid-Afrika en via deze blog kunnen jullie mijn reis volgen !

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5049

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: