Eindelijk even wifi, daggg 1 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu Eindelijk even wifi, daggg 1 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu

Eindelijk even wifi, daggg 1

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Jaaa, eindelijk even wifi in het internet cafe in het dorpje waar onze hostel is, Genadendal. We zijn hier al bijna een weeek en we hebben al heel veel leuke/mooie/bijzondere dingen gedaan maar ik zal bij dag 1 beginnen, de reis naar Zuid-Afrika. Om 18:00 was iedereen op het vliegveld en gingen we inchecken. Toen moesten we afscheid nemen van iedereen en ginen we de douane door. De eerste reis zonder je familie is in het begin toch wel een klein beetje spannend. Na ongeveer een uurtje wachten was het tijd om het vliegtuig in te gaan. En ja, toen waren we van de grond op weg naar een heel mooi land 10000 kilometer van Nederland vandaan. De reis verliep eigenlijk prima todat we in Dubai aankwamen. We hebben 2 uur boven Dubai airport gecirceld. Op het vliegveld hadden we daarom best veel haast, dus we moesten best opschieten om het volgende vliegtuig te nemen. We dachten dat we op moesten schieten, maar eenmaal in het vliegtuig bleek dat we nog niet mochten opstijgen. We hebben in het vliegtuig nog op de grond nog eens 3 uur gewacht. Maar al het wachten is het zeker waard. Toen we landden in Capetown stonden al onze buddy's op ons te wachten, heel lief. We zijn samen met hun in de bus gegaan en even langs een tankstation gegaan om wat te eten. Daarna moesten we nog 1,5 uur ongeveer in de bus. En om half twaalf waren we dan eindelijk in onze hostel. Na de lange reis was iedereen heel erg moe, daarom zijn we gelijk naar bed gegaan. De eerste nacht in Zuid Afrika, van maarliefs 3 uuur...