Kaap de goede hoop :) - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu Kaap de goede hoop :) - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu

Kaap de goede hoop :)

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Kaap de goede hoop stond vandaag op het programma. We moesten met de bus ongeveer 2 uur richting het zuidelijkste puntje van Zuid Afrika. Toen we aankwamen was het uizicht al super mooi en we waren de berg nog niet eens op. We moesten de bergen op wandelen en we kwamen onderweg nog stuisvogels tegen. Boven op de berg had je uitzicht over de zee, echt heel erg mooi. Toen we aankwamen op de berg, hebben we ijs gehaald omdat het echt heel erg warm was. We konden nog een stukje naar boven en dat was het topje van de zuidelijkste berg van Zuid Afrika. We moesten ook weer helemaal terug naar benenden lopen maar dat ging een stuk gemakkelijker. Daarna zijn we nog naar een marktje langs de weg gegaan om wat te kopen. Iedereen smeekte je bijna om iets bij hun te kopen. Daarna zijn we nog naar een plaats geweest waar allemaal pinguins waren. Mensen lagen te zonnen op een steen en 2 meter daarachter stonden 3 pinguins. Echt super vet om te zien! Ook hebben we Dassies gezien. Daarna zijn we met z’n alle uiteten geweest. Nadat iedereen het eten op had zijn we richting huis gegaan omdat we nog een schoolfeest hadden. Het schoolfeest was op de middelbare school en het was heel leuk. De Afrikanen kunnen allemaal echt super goed dansen! Weer een hele leuke dag gehad, wel anders als gister maar weer super!