Schooldagje en mee met buddy naar huis - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu Schooldagje en mee met buddy naar huis - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu

Schooldagje en mee met buddy naar huis

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

Vandaag hadden we nog een ochtendje school. Samen met Lelanie ben ik weer de les in gegaan. De ochtend begon met een gebed. Daarna konden we naar de eeste les, Engels van een Nederlands meisje van de HAN. Ik vond deze les wel heel erg leuk. We hadden verder bijna dezelfde lessen als gister. Wat heel leuk was, was dat tijdens een interval alle afrikanen in de klas gingen dansen en zingen. Ook heb ik weer veel gelachen met iedereen. S'middags mocht iedereen met zijn of haar buddy mee naar huis. Ik moch dus met Lelanie mee. We moesten een kwartiertje lopen en toen kwamen we bij een leuk maar klein huisje uit. We werden hartelijk ontvangen door Lelanie's moeder met iets te eten en drinken. Het huis bestond uit een kamer met daarin alles gepropt. We hebben nog even gezellig gepraat en toen zijn we wat vriendinnen op gaan halen voor een wandeling. Tijdens de wandeling zijn we nog lang het huis van de oma van Lelanie opgekomen. Toen zijn we met een paar een berg opgelopen. Het uitzicht was echt prachtig. Toen iedereen niet meer zo'n zin had om te lopen, zijn we naar het winkeltje gegaan en hebben wat te eten en drinken gehaald. We zochten een plekje bij een waterval en hebben daar met iedereen gezeten. Het was super gezellig en het leek wel alsof we iedereen al jarenlang kende. Zo bijzonder dat je in zo'n korte tijd het zo gezellig kan hebben met mensen die zo ver van je vandaan wonen. S' avonds hadden we pizza gegeten. Verder was het nog heel gezellig met iedereen. Na het kringgesprek ging iedereen richting bed omdat we de volgende dag een indrukwekkende dag zouden hebben; boek van bassischolen waar Ajax Capetown actief is. Je ziet wel dat ik heel erg aan het genieten ben. De volgende verslagen volgen nogg..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor mijn internationale stage naar Zuid-Afrika en via deze blog kunnen jullie mijn reis volgen !

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 5046

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: