South Africa, here i comee! - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Anne Rasing - WaarBenJij.nu South Africa, here i comee! - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Anne Rasing - WaarBenJij.nu

South Africa, here i comee!

Door: Anne Rasing

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 Februari 2014 | Nederland, Angeren

Vandaag is het zover, ik ga naar Zuid Afrika!! Over een paar uurtjes zitten we al in het vliegtuig! Alles is gepakt, alleen de koffer is nog iets te zwaar, haha. Vanmiddag om 4 uur gaan we richting Düsseldorf waar we om 6 uur met de hele groep hebben afgesproken. Dan gaat ons vliegtuig om 20:45 richting Dubai. Hier hebben we een tussenstop van ongeveer 3 uur. Ik ben heel benieuwd hoe het vliegveld er daar uitziet! Van Dubai vliegen we ongeveer 10 uur naar Capetown. Dan zijn we eindelijk in Zuid-Afrika, alleen moeten we nog 2 uur met de bus naar Genadendal. Het is een lange trip maar dan heb je ook wat! Ik heb er suuuuuper veel zin in! Het programma is al bekend en het word allemaal heel erg leuk! Ook ben ik heel blij om de Zuid-Afrikanen die in Nederland zijn geweest weer te zien. Het weer is daar heerlijk, ongeveer 30 graden :) Nou, ik ben er helemaal klaar voor! Let’s gooo, seee you soon in South Africa! xxxxxx

  • 21 Februari 2014 - 22:35

    Mama:

    Lieve Anne,

    Wat zal ik jou missen voor maar zo'n mooie reis heb ik dat zeker over. Heeeeel veeeeel plezier en geniet ervan! Een dikke kus.

    Mama

  • 22 Februari 2014 - 12:53

    Daniëlle En Evi:

    Heel veel plezier Anne!
    Het zal vast een mooie en indrukwekkende trip worden.
    We zullen je volgen
    Groetjes uit Huissen

  • 24 Februari 2014 - 19:20

    Paulien Rasing:

    hoi Anne,
    nou kom maar op met de spannende verhalen en mooie foto's haha,
    fijn dat de reis goed gegaan is, en ik hoorde iets over een walvis,
    maar de verhalen en foto's zullen nog wel komen,
    nu alleen maar genieten,
    veel plezier,
    x paulien ( ook groetjes aan Iris)

  • 24 Februari 2014 - 19:43

    Eva :

    Heey Anne,

    Ik wens jou heel veel plezier!

    Groetjes Eva

  • 27 Februari 2014 - 14:58

    Opa En Oma:

    Hallo Anne
    Hier opa en oma, wij willen graag van je horen hoe het met je gaat
    Hier is alles goed groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor mijn internationale stage naar Zuid-Afrika en via deze blog kunnen jullie mijn reis volgen !

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 5041

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: