Haaien spotten en lekker uitrusten op het strand - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu Haaien spotten en lekker uitrusten op het strand - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Anne Rasing - WaarBenJij.nu

Haaien spotten en lekker uitrusten op het strand

Blijf op de hoogte en volg Anne

23 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Genadendal

De wekker stond om 4:30 omdat we vandaag een vroege verrassing hadden. We moesten snel klaarmaken en toen de bus in. Tijdens de busreis konden we pas goed zien hoe mooi het hier was. Overal zag je bergen en we zijn zelf een zebra langs de weg tegengekomen. De verrassing was een boottocht waar we haaien gingen spotten! Toen we allemaal op de boot zaten gaf de kapitein vol gas. Ongeveer op de helft van de baai werd er een kooi in het water gegoooid waar de haaien op af zouden komen. Ondertussen gingen we nog even verder varen om pinguins en zeehonden te zien. Het zag er allemaal heel mooi uit! Toen we terug naar de plaats van de kooi gingen, leek het erop dat we geen haai zouden zien. Toen kwam er toch een haai langs onze boot drijven! Het zag er heel vet uit. Na de boottocht konden we nog wat drinken en werd er wat verteld over de pinguins die op het eiland leefden waar we lang vaarden. Daarna gingen we naar het strand in Hermanus. Ik was nog heel erg moe dus ik heb op het stand in slaap gevallen zonder goed in te smeren, dus ik was al aardig verbrand toen ik wakker werd. Na het strand zijn we richting het stadje Hermanus gereden en hebben we daar wat geshopt en gegeten. S'avonds hadden we ons eerste kringgesprek waar iedereen vertelde over zijn of haar eerste indrukken van Zuid-Afrika. Daarna ging iedereen al weer richting bed want de wekker ging weer op 6:00.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Ik ga voor mijn internationale stage naar Zuid-Afrika en via deze blog kunnen jullie mijn reis volgen !

Actief sinds 24 Juli 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5022

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: